вторник, 18 март 2014 г.

НОВИ БОЙНИ КОСТЮМИ, КЛОКИНГ И БАЛАНС НА РОЛИТЕ С UPRISING 1.8

Вече разбрахме, че новият пач Uprisng 1.8 ще ни донесе 3 нови сайдарм оръжия и промяна на характеристиките на някои от вече наличните. Но CCP не спират до тук. Този пач ще е доста по-голям. Ето какво още идва с него.

ТЕЖКИ КОСТЮМИ

До момента единственият тежък костюм в играта е амарския. С 1.8 идват и останалите 3 - Калдари, Галенте и Минматар. И то в три разновидности - основен, сентинел и командо. За разлика от основните, сентинел и командо разновидностите идват със своите бонуси. Вече съществуващия амарски получава промяна на досегашните бонуси

Сентинел

Основен бонус на класа = +5% резистънс на сплаш демиджа на левел

Калдарски сентинел
-3% шилд резистънс срещу бластерни оръжия на левел
-2% шилд резистънс срещу лазерни оръжия на левел


Галентски сентинел
-3% армор резистънс срещу рейлгън оръжия на левел
-2% армор резистънс срещу проджектайл оръжия на левел


Минматарски сентинел
-3% шилд резистънс срещу лазерните оръжия на левел
-2% армор резистънс срещу бластерни оръжия на левел

Амарски сентинел
-3% армор резистънс срещу проджектайл оръжия на левел
-2% шилд резистънс срещу рейлгън оръжия на левел

Ето и базовите характеристики на сентинел костюмите



Командо

От класа на тежките костюми, но с по-малко хит пойнтс. За сметка на това обаче се придвижва по-бързо, носи 2 леки оръжия(не може да носи тежко) и има екуипмънт слот.

Основен бонус - 5% намалено време за презареждане на леки и помощни(сайд армс) оръжия на левел.

Калдарски командо - 2% увеличен демидж на леки рейлгън оръжия на левел
Галенте командо - 2% увеличен демидж на леки бластер оръжия на левел
Минматар командо - 2% увеличен демидж на леки проджектайл оръжия на левел
Амарски командо - 2% увеличен демидж на леки лазерни оръжия на левел



ЛЕКИ КОСТЮМИ

Това са най-бързите костюми в играта. Същевременно и с най-малко хит пойнтс. Въпреки това не са за подценяване, защото те са с най-малка сигнатура и това ги прави трудни за засичане от пасивния и активния скенер. И те правят почти винаги първия изстрел. Към вече съществуващите минматарски и галентски се присъединяват калдарския и амарския.



СКАУТ

Бонуса на Скаут класа прави възможно само те да сложат клокинг девайс(за него по-късно), като в същото време остават конкурентен на останалите.

Основен бонус на класа - 15% намалява необходимия PG/CPU за клкинг модула на левел

Калдарски скаут - 5% бонус на прецизността и радиуса на сканиране на левел

Галентски скаут - 5% бонус на радиуса на сканиране и 5% намаляване на собствената сигнатура на левел

Минматарски скаут - 5% бонус на времето за хакване и 5% бонус на демиджа на Nova Knives на левел

Амарски скаут - 5% бонус на регенерирането и максималната издръжливост(stamina) на левел



СРЕДЕН КЛАС КОСТЮМИ

С Uprising 1.8 няма нови средни костюми. Обаче вече съществуващите получават някои промени. Най-гоемите са при логистичните, което ще доведе до предимства на ползването на някои модули при специализирането в даден логистичен костюм. При асаулт пък всеки костюм получава бонус при ползване на оръжия от своята раса.

Асаулт(assault)

Основен бонус на класа - 5% намалява нуждата за PG/CPU за леки и помощни оръжия

Калдари асаулт - 5% намалява времето за презареждане на леки и помощни рейлгън оръжия

Галенте асаулт - 5% намалява разпръскването и "ритането" на леки и помощни бластер оръжия

Минматар асаулт - 5% бонус на размера на пълнителя на проджектайл леки и помощни оръжия

Амарски асаулт - 5% редуцира отделянето на топлина на лазерни оръжия

Логистик

Основен бонус на класа - 5% намалява необходимите PG/CPU за екипировка

Калдари логистик - +10% на нанитите в нанохайв и 5% на зареждането от тях на левел

Галенте логистик - 10% увеличено времето в което се виждат резултатите от активен скенер и +5% на прецизноста му на левел

Минматар логистик - +10% на рейнджа на ремоут рипейра и +5% на количеството рипейр на левел

Амарски логистик - 10% намалява времето за следващ спаун на дроплинк и +2 спауна на левел


Промените има и в оборудването. Накратко:

- Времето за презареждане на активен скенер се увеличава. Вече не се налага ползващия го да се върти, защото скенера работи на 360 градуса.
- Намалява се рейнджа на ремоут рипейра
- Повече време между спауновете на дроплинк-а
- Нанитите в нанохайвите се намаляват
- Появява се клокинг девайс

Ето и статистиките



Клокинг девайсът работи по следния начин:

- Слага се на слот за оборудване
- Веднъж селектиран се натиска бутон за стрелба за да се активира
- След активация ако се избере друго оборудване или оръжие или се хвърли граната модула спира работа.
- Видимостта на клокнат играч се увеличава ако се движи (вижда се подобно на сянка). Ако стои на място е напълно невидим.
- Активиран, модула бавно губи енергията си
- Деактивиран ръчно или напълно изчерпан модула започва да се речарджва.
- Модула може да се актвириа ако има минимум 50% от енергията си.
- Може да се слага само по един клокинг девайс
- Не се деклоква когато се хаква
- Не се деклоква при скок или падане




Напълно клокнат от 3то лице


При пълен спринт от 3то лице


Напълно клокнат 1во лице



При пълен спринт 1ви лице


клок/деклок ефект

ВАЖНО
CCP ще върнат всички скил пойнт инвестирани в dropsuits скилове, за да може играчите да решат кой костюм да развиват при вече налични всички видове костюми на всички раси.

Пача идва на 25ти Март

Няма коментари:

Публикуване на коментар